Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
[問題] 老闆叫我下週交接完就可以離職了...
May 10th 2015, 17:12, by winalemon

這是我第二份工作,上週剛跟老闆提辭職,說最晚能做到五月底
結果老闆剛剛傳訊息來說,要我這禮拜(也就是明天開始)跟另一個同事交接完,
資料整理一下,離職單簽一簽,沒問題的話週五就可以走了

呃...可是我之後的行程也是安排在六月,提早半個月離職我也沒事做啊...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    oijspsg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()